Coca Cola prevzema kavnega giganta
Coca Cola je za 5.1 milijard dolarjev kupila Costa Limited od družbe Whitebread PLC, s prevzemom pa bo vodilna družba gaziranih pijač okrepila svoj položaj še na trgu kave v Evropi, Aziji, Afriki in na Bližnjem vzhodu. Poleg znamke Costa bo multikorporacija dobila še štiri tisoč maloprodajnih trgovin z visoko usposobljenimi baristi, oddelek za kavne aparate, razne oblike kave za domačo uporabo in najsodobnejšo pražarno kave.
Ko se črno steče v črno
Costa je vodilna znamke kave v Veliki Britaniji, a opazno rast med drugim beleži tudi na Kitajskem. Prevzem ima za podjetje (in širše) velik pomen, saj je svetovni trg kave razdrobljen, obenem pa Coca Coli prinaša strokovno znanje na področju poslovanja s kavo, vse od dobavne verige in preverjanja porekla do prodaje in distribucije.
Z več kot 500 različnimi znamkami je Coca Cola prisotna v več kot 200 državah po vsem svetu.
Družba Whitebread PLC za prodajo potrebuje odobritev delničarjev, kar namerava pridobiti sredi oktobra. Za prevzem pa potrebujejo tudi soglasje varuha konkurence v Evropski uniji in na Kitajskem.
Več iz rubrike
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.
Kitajski in evropski kupec sta povsem različna
Na Kitajskem srednji razred še zmeraj raste, zato se povečuje tudi prodaja novih avtomobilov.