Coca - Cola nova vodilna znamka na lestvici Valicon TOP25 Regional Brands

Valicon je danes predstavil rezultate Valicon TOP25 Regional Brands. Na prvem mestu v jadranski regiji je Coca-Cola, ki je zamenjala položaj z nekdanjo vodilno znamko Milka, ki je sedaj druga.
Fotografija: Valicon
Odpri galerijo
Valicon

Tretje mesto pripada Cedeviti, ki je zamenjala svoj položaj z Vegeto, glede na lanskoletno uvrstitev. Chipsy čips, Kiki bonboni in Sprite brezalkoholne pijače so novinci v TOP25 ravrstitev. Navečji skok na lestvici je uspel znamkama Chipsy (13 mest) in Colgate (10 mest).

Coca-Cola je prevzela prvo mesto po dolgih letih »vladanja« Milke na tem položaju. Zanimivo pa se Coca-Cola ne pojavlja kot številka ena niti na enem od petih trgov, ki tvorijo TOP25 razvrstitev. Je pa zato na drugem mestu na vseh trgih, razen v Makedoniji, kjer je tretja.

Skoraj polovico TOP25 znamk predstavljajo znamke regionalnega izvora. Lani je bil rezultat 15:10 za globalne znamke, letos je rezultat že precej bolj izenačen in sicer 13:12 za globalne znamke.

»TOP25 regional brands« je neodvisna razvrstitev znamk široke potrošnje v jadranski regiji, ki temelji na tržni raziskavi in vključuje pet trgov: Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina in Makedonija. Prva lestvica je bila objavljena leta 2012.

Več informacij o lestvici.

Več iz rubrike