Chrome je novi kralj brskalnikov

Podatki iPROM o tehnoloških značilnostih uporabnikov slovenskih spletnih medijev kažejo na veliko prednost brskalnika Chrome pred Firefoxom, stabilno rast Googlovega brskalnika pa so zaznavali že več let. Analizo so izvedli avgusta 2016 s programsko rešitvijo iPROM AdServer in vanjo vključili 96 odstotkov slovenskih uporabnikov slovenskih spletnih medijev. Delež Chroma je v dobrem letu dni zrasel za kar 15 odstotnih točk. Uporablja ga dobra polovica slovenskih uporabnikov spleta, Firefox četrtina, Microsoftov brskalnik Internet Explorer pa le še 17 odstotkov uporabnikov. Tomaž Tomšič, direktor razvojnega oddelka v podjetju iPROM, veliko rast priljubljenosti brskalnika Chrome utemeljuje z dejstvom, da je imel Firefox poleg opazno počasnejšega delovanja v primerjavi s tekmeci veliko težav tudi z zagotavljanjem spletne varnosti, kar je bilo večkrat objavljeno tudi v medijih.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?