Chipolo se seli v ameriške denarnice
Svetovni trg izgubljenih predmetov bo od februarja, ko bo pametno denarnico za 75 dolarjev v nekaterih ameriških trgovinah oziroma na spletni strani PerryEllis.com tudi kupiti, prikrajšan za marsikatero moško denarnico. Ta namreč velja za enega najpogosteje izgubljenih oziroma ukradenih predmetov.
Chipolu, ki se je tudi v svetovnem merilu uveljavil kot ena vodilnih blagovnih znamk na področju Bluetooth sledilnikov, je tokrat uspel veliki met z ameriškim Perryjem Ellisom. Njihove črne, usnjene denarnice, velike deset krat osem centimetrov, bodo imele vgrajen poseben žepek s Chipolovo kartico. Ta omogoči, da se prek aplikacije na telefonu v primeru, ko uporabnik denarnico založi ali pozabi, na razdalji do 60 metrov sproži zvonenje, glasnosti 95 decibelov. Če se denarnica nahaja zunaj dosega Bluetootha, je z vgrajeno aplikacijo mogoče preveriti, kdaj in kje se je izgubila ter vklopiti iskanje znotraj tako imenovane Chipolove skupnosti. Ta združuje že več kot milijon uporabnikov širom sveta, dnevno pa pomaga lastnikom vrniti približno 50.000 izgubljenih predmetov. Lastnik prejme obvestilo o novi lokaciji izgubljenega predmeta, čim se mu približa kateri koli uporabnik skupnosti.
Primož Zelenšek, direktor Chipola, je pred odhodom v Las Vegas, optimističen: » Večja kot je skupnost uporabnikov naše tehnologije, učinkoviteje lahko rešujemo
težavo zaradi izgubljanja osebnih predmetov, kot so denarnice, po vsem svetu.«
V skladu s to strategijo bo Chipolo na največjem svetovnem prizorišču elektronike v Las Vegasu objavil tudi širitev omenjene skupnosti prek partnerstva z nemškim Bragijem in francoskim Wistikijem. Prvi izdeluje brezžične slušalke, drugi, enako kot Chipolo, Bluetooth sledilnike. Z vgradnjo Chipolove tehnologije v Bragijev operacijski sistem bo manj izgubljenih slušalk, pravi Zelenšek, na rovaš partnerstva s Francozi pa močnejša in številčnejša iskalna mreža. Chipolo in Wistiki bostga namreč združila svoji »lost and found« skupnosti. Deljenje podatkov, zagotavlja Zelenšek, bo še naprej anonimno.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese