Ceste bi morali elektrificirati
V nadaljevanju preberite:
V transportu – tako osebnem kot tovornem – prevladujejo motorji z notranjim izgorevanjem, tako pa bo še nekaj desetletij, kljub jasnim politikam (razvitih) držav, ki želijo prevoz razogljičiti in pogonske agregate v prevoznih sredstvih, ki jih poganjajo ogljikovodiki, nadomestiti z okoljsko bolj sprejemljivimi možnostmi.
Praktični težavi pri obvladovanju izpustov toplogrednih plinov, ki jih povzroča promet, sta vsaj dve. Ena je tehnološka – alternativne oblike pogona še niso dovolj široko dostopne ali pa na sedanji stopnji razvoja po stroškovni plati, po funkcionalnosti in zanesljivost obratovanja še ne morejo ustrezno nadomestiti motorjev z notranjim izgorevanjem.
.Več iz rubrike
Slovenski junak trajnosti je postalo podjetje Pribinovina
Zmagovalci Generalijevega natečaja SME EnterPRIZE za bolj trajnostno gospodarstvo.
Nadzornemu svetu NLB se je pridružil Luka Vesnaver
Štiriletni mandat je je nastopil 30. septembra, po pridobitvi soglasja Evropske centralne banke, so sporočili iz NLB.