Celtra prejela investicijo 15 milijonov dolarjev podjetij WPP in Unilever

Podjetji WPP in Unilever sta z investicijo 15 milijonov dolarjev pridobili manjšinski delež v podjetju Celtra, ki je vodilno podjetje na področju razvoja kreativnih tehnologij za mobilno oglaševanje na spletnih straneh in znotraj aplikacij.
Fotografija: ni podpisa
Odpri galerijo
ni podpisa

Podjetje Celtra so leta 2006 soustanovili Slovenci Mihael in Maja Mikek ter Matevž Klanjšek, njihovo orodje AdCreator omogoča ustvarjanje hitrejših in varnejših oglasov, ter izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu, tudi po AMP pravilih. (vir)

Lahko se pohvalijo, da več kot dve tretjini podjetij na lestvici Fortune Global 500 uporablja njihove rešitve. Med njimi so podjetja Kargo, Netflix, Opera Mediaworks, Uber, Airbnb, Apple, Youtube in McDonalds. Podjetje deluje v Ljubljani, Bostonu, San Franciscu, Sydneyju, Singapurju, Londonu, Chicagu in New Yorku.

Celtra je pred tem zbrala že 10,2 milijona dolarjev tveganega kapitala.

Več iz rubrike