Celtra prejela investicijo 15 milijonov dolarjev podjetij WPP in Unilever

Podjetje Celtra so leta 2006 soustanovili Slovenci Mihael in Maja Mikek ter Matevž Klanjšek, njihovo orodje AdCreator omogoča ustvarjanje hitrejših in varnejših oglasov, ter izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu, tudi po AMP pravilih. (vir)
Lahko se pohvalijo, da več kot dve tretjini podjetij na lestvici Fortune Global 500 uporablja njihove rešitve. Med njimi so podjetja Kargo, Netflix, Opera Mediaworks, Uber, Airbnb, Apple, Youtube in McDonalds. Podjetje deluje v Ljubljani, Bostonu, San Franciscu, Sydneyju, Singapurju, Londonu, Chicagu in New Yorku.
Celtra je pred tem zbrala že 10,2 milijona dolarjev tveganega kapitala.
Več iz rubrike
Carine so novi šok za avtomobilske dobavitelje, ki odpuščajo in zapirajo tovarne
Kako poslujejo največji evropski avtomobilski dobavitelji in kaj napovedujejo za letos?
Kitajska svoje odvisnosti od premoga najbrž ne bo zmanjšala
Azijska velesila bi se lahko bolj usmerila k drugim virom, saj se pridobivanje energije iz sončne in vetrne energije razvija z bliskovito hitrostjo.