Celtra prejela investicijo 15 milijonov dolarjev podjetij WPP in Unilever
Podjetje Celtra so leta 2006 soustanovili Slovenci Mihael in Maja Mikek ter Matevž Klanjšek, njihovo orodje AdCreator omogoča ustvarjanje hitrejših in varnejših oglasov, ter izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu, tudi po AMP pravilih. (vir)
Lahko se pohvalijo, da več kot dve tretjini podjetij na lestvici Fortune Global 500 uporablja njihove rešitve. Med njimi so podjetja Kargo, Netflix, Opera Mediaworks, Uber, Airbnb, Apple, Youtube in McDonalds. Podjetje deluje v Ljubljani, Bostonu, San Franciscu, Sydneyju, Singapurju, Londonu, Chicagu in New Yorku.
Celtra je pred tem zbrala že 10,2 milijona dolarjev tveganega kapitala.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese