Carrefour lani s padcem dobička
Skupina je lani samo v Aziji zabeležila 58 milijonov evrov izgube, potem ko je imela tam v 2015 13 milijonov evrov dobička. Slabše poslovanje v regiji so pripisali predvsem težavam na Kitajskem.
Na domačih tleh pa se Carrefour sooča z močno konkurenco in padcem kupne moči potrošnikov. Lani so v Franciji imeli za 13,4 odstotka manj dobička.
Medtem pa so izboljšali poslovanje v Italiji, Španiji in na Poljskem, kjer so ustvarili za 25,5 odstotka višji dobiček. Kljub recesiji v Braziliji so bili v skupini zadovoljni tudi s poslovanje v Latinski Ameriki.
Več iz rubrike
Nama v roke nemškega sklada
Triglav in Generali prodala deleže v znameniti ljubljanski veleblagovnici.
DIGGIT: Za vse, ki želite biti del prihodnosti
Če želite biti del prihodnosti, razumeti svet, ki nastaja, in spoznati inovacije, ki spreminjajo naša življenja, je DIGGIT pravi odgovor.