Carrefour lani s padcem dobička

Skupina je lani samo v Aziji zabeležila 58 milijonov evrov izgube, potem ko je imela tam v 2015 13 milijonov evrov dobička. Slabše poslovanje v regiji so pripisali predvsem težavam na Kitajskem.
Na domačih tleh pa se Carrefour sooča z močno konkurenco in padcem kupne moči potrošnikov. Lani so v Franciji imeli za 13,4 odstotka manj dobička.
Medtem pa so izboljšali poslovanje v Italiji, Španiji in na Poljskem, kjer so ustvarili za 25,5 odstotka višji dobiček. Kljub recesiji v Braziliji so bili v skupini zadovoljni tudi s poslovanje v Latinski Ameriki.
Več iz rubrike
Tožba za 86 milijonov evrov proti Telekomu Slovenije
Tožba zaradi zatrjevane zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.
Ključna prednost INR bodo neobdavčene dividende
Pogledali smo, kdo bo imel največ koristi z novim načinom varčevanja, ki bo na razpolago prihodnje leto.