Carrefour lani s padcem dobička

Skupina je lani samo v Aziji zabeležila 58 milijonov evrov izgube, potem ko je imela tam v 2015 13 milijonov evrov dobička. Slabše poslovanje v regiji so pripisali predvsem težavam na Kitajskem.
Na domačih tleh pa se Carrefour sooča z močno konkurenco in padcem kupne moči potrošnikov. Lani so v Franciji imeli za 13,4 odstotka manj dobička.
Medtem pa so izboljšali poslovanje v Italiji, Španiji in na Poljskem, kjer so ustvarili za 25,5 odstotka višji dobiček. Kljub recesiji v Braziliji so bili v skupini zadovoljni tudi s poslovanje v Latinski Ameriki.
Več iz rubrike
Spar bo od BTC v upravljanje prevzel logistični proces v enem od programov
Spar Slovenija je priglasil koncentracijo z družbo BTC, je razvidno iz spletne strani Agencije za varstvo konkurence.
Kdo so posamezniki, ki se potegujejo za AmCham Top potencial leta 2025
AmCham Young Professionals je program za osebni in karierni razvoj liderjev prihodnje generacije, ki želijo razvijati svoje talente.