Brez širitve avtocest bodo zastoji vse večji

Začetek del za tretji pas je predviden do konca leta 2024, leto pozneje naj bi bil zgrajen priključek Dragomer.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Promet na slovenskem avtocestnem omrežju se povečuje tudi zato, ker je Slovenija tranzitna država. Zaradi vstopa Hrvaške v schengensko območje so se spremenili prometni tokovi, tako da se je letos promet na dolenjskem kraku povečal za osem odstotkov. Opazna je rast prometa tudi na drugih krakih; v prvih devetih mesecih leta glede na isto obdobje lani se je promet na avtocestah povečal za 4,3 odstotka.

Kakšne so rešitve za odpravljanje zastojev?

Kako poteka pridobivanje dovoljenj za tretji pas?

Kateri so še pomembni projekti za izboljšanje pretočnosti na ljubljanskem vozlišču?

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike