Bosch skočil na vlak delitvene ekonomije s prevzemom podjetja Splitting Fares

Medtem ko na trgu delitve prevozov v zadnjih letih dominirajo storitve v stilu taksi prevozov, ki jih med drugim ponujata Uber in Lyft, Bosch priložnost za razvoj vidi v želji podjetij, ki bi ponujala skupne prevoze svojim zaposlenim. "Podjetja in vozači so doslej veljali za nižjo prioriteto," je koncern zapisal v izjavi.
Po oceni Boscha je trg prevozov na delo "rastoči trg", ki ga poganjajo spremembe v osebnih transportnih navadah.
Bosch se je s tem pridružil drugim nemškim velikanom, kot sta BMW in Daimler, ki že dalj časa raziskujejo možnost skupnih prevozov. Ustanovil je divizijo za "povezano mobilnost" z več kot 600 zaposlenimi, ki naj bi bdela nad storitvami, kot so delitve prevozov in pametna opozorila za voznike v realnem času.
"Povezljivost predstavlja izreden poslovni potencial," so poudarili v Boschu in spomnili na študijo podjetja PwC, ki kaže, da bi lahko trg za tovrstne storitve do leta 2022 dosegel 140 milijard evrov.
Več iz rubrike
Dva tisoč novih na leto, sto tisoč v voznem parku
Posel težkih tovornjakov v Sloveniji obvladuje sedem ali osem znamk. Še vedno skoraj vsi dizelski, električnih letos deset.
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.