Bosch skočil na vlak delitvene ekonomije s prevzemom podjetja Splitting Fares

Največji proizvajalec avtomobilskih delov na svetu Bosch je s prevzemom ameriškega zagonskega podjetja Splitting Fares ta teden skočil na vlak delitvene ekonomije. Koliko je plačal za podjetje iz Detroita, ki je bilo z namenom lažje organizacije skupnih prevozov ustanovljeno leta 2015, ni razkril.
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Medtem ko na trgu delitve prevozov v zadnjih letih dominirajo storitve v stilu taksi prevozov, ki jih med drugim ponujata Uber in Lyft, Bosch priložnost za razvoj vidi v želji podjetij, ki bi ponujala skupne prevoze svojim zaposlenim. "Podjetja in vozači so doslej veljali za nižjo prioriteto," je koncern zapisal v izjavi.

Po oceni Boscha je trg prevozov na delo "rastoči trg", ki ga poganjajo spremembe v osebnih transportnih navadah.

Bosch se je s tem pridružil drugim nemškim velikanom, kot sta BMW in Daimler, ki že dalj časa raziskujejo možnost skupnih prevozov. Ustanovil je divizijo za "povezano mobilnost" z več kot 600 zaposlenimi, ki naj bi bdela nad storitvami, kot so delitve prevozov in pametna opozorila za voznike v realnem času.

"Povezljivost predstavlja izreden poslovni potencial," so poudarili v Boschu in spomnili na študijo podjetja PwC, ki kaže, da bi lahko trg za tovrstne storitve do leta 2022 dosegel 140 milijard evrov.

Več iz rubrike