Borba Air France za Slovenijo
Ljubljana, glavno mesto Slovenije, je najmanjša od vseh evropskih destinacij, s katero bo Air France junija ponovno vzpostavil letalsko povezavo.
Odpri galerijo
Pred nekaj dnevi je Air France objavil svoj vozni red za junij. Evropske destinacije, s katerimi naj bi ponovno vzpostavili zračno linijo naslednji mesec, so:
Amsterdam, Atene, Barcelona, Bari, Bergen, Berlin, Birmingham, Bologna, Bukarešta, Budimpešta, Kopenhagen, Dublin, Düsseldorf, Edinburgh, Firence, Frankfurt, Ženeva, Hamburg, Hanover, Heraklion, Ibiza, Lizbona, Ljubljana, London, Madrid, Manchester, Milan, München, Neapelj, Newcastle, Oslo, Palma de Mallorca, Porto, Praga, Rim, Stockholm, Varšava, Benetke, Dunaj, Erevan in Zürich.
Skoraj vsa našteta letališča so lani zabeležila sedemmestno število potnikov. Nekatera, denimo Frankfurt in Amsterdam, letno sprejmejo več deset milijonov potnikov. Na drugi strani pa jih je letališče Jožeta Pučnika Ljubljana lani sprejelo slaba dva milijona. Slovenija predstavlja le delček celotnega letalskega trga. Prav zaradi tega je izbor Air France še posebej zanimiv.
Po navedbah spletne strani Simple Flying, je Air France predvidel bankrot Adrie Airways. Nemudoma so preklicali sporazum o skupnih letih za lete iz Ljubljane v pariški CDG in podvojili lastno pogostost poletov na progi, da bi Adrio izrinili s trga.
Adria Airways je bila članica združenja letalskih prevoznikov Star Alliance, ki je povezovala Slovenijo, Kosovo in Albanijo s svetom preko svojih številnih dnevnih povezav z glavnimi evropskimi letalskimi vozlišči Frankfurt, Dunaj, Zürich, Pariz, Amsterdam in Moskva. Ko je Adria Airways propadla, so se številni evropski letalski prevozniki začeli zbirati na Brniku, da bi nadomestili izgubljeno povezavo med Slovenijo in njihovimi letališči. Toda na teh progah je bil zamenjan le del dnevnih poletov.
A virus covid-19 povzroča neprimerljiv upad povpraševanja, zaradi katerega na brniškem letališču trenutno ni niti enega aktivnega letalskega prevoznika. Država je odrezana od sveta. Air France je to prepoznal kot priložnost, da kot prvi zagrabi trg poletov.
Amsterdam, Atene, Barcelona, Bari, Bergen, Berlin, Birmingham, Bologna, Bukarešta, Budimpešta, Kopenhagen, Dublin, Düsseldorf, Edinburgh, Firence, Frankfurt, Ženeva, Hamburg, Hanover, Heraklion, Ibiza, Lizbona, Ljubljana, London, Madrid, Manchester, Milan, München, Neapelj, Newcastle, Oslo, Palma de Mallorca, Porto, Praga, Rim, Stockholm, Varšava, Benetke, Dunaj, Erevan in Zürich.
Skoraj vsa našteta letališča so lani zabeležila sedemmestno število potnikov. Nekatera, denimo Frankfurt in Amsterdam, letno sprejmejo več deset milijonov potnikov. Na drugi strani pa jih je letališče Jožeta Pučnika Ljubljana lani sprejelo slaba dva milijona. Slovenija predstavlja le delček celotnega letalskega trga. Prav zaradi tega je izbor Air France še posebej zanimiv.
Zakaj Slovenija?
Kljub svoji majhnosti, je osrednje slovensko mednarodno letališče preko katerega poteka 97 odstotkov celotnega letalskega potniškega prometa v Sloveniji logična destinacija za Air France, saj je Slovenija trenutno nenasičen trg zaradi bankrota glavnega nacionalnega letalskega prevoznika Adrie Airways.Air France je predvidel bankrot Adrie Airways.
Po navedbah spletne strani Simple Flying, je Air France predvidel bankrot Adrie Airways. Nemudoma so preklicali sporazum o skupnih letih za lete iz Ljubljane v pariški CDG in podvojili lastno pogostost poletov na progi, da bi Adrio izrinili s trga.
Adria Airways je bila članica združenja letalskih prevoznikov Star Alliance, ki je povezovala Slovenijo, Kosovo in Albanijo s svetom preko svojih številnih dnevnih povezav z glavnimi evropskimi letalskimi vozlišči Frankfurt, Dunaj, Zürich, Pariz, Amsterdam in Moskva. Ko je Adria Airways propadla, so se številni evropski letalski prevozniki začeli zbirati na Brniku, da bi nadomestili izgubljeno povezavo med Slovenijo in njihovimi letališči. Toda na teh progah je bil zamenjan le del dnevnih poletov.
Air France v Sloveniji vidi priložnost
Tudi če nikoli ne bi prišlo do izbruha virusa covid-19, bi imela Slovenija minimalno povezljivost iz svojega osrednjega letališča. Poleg dnevnih poletov s strani Air France so tu še Lufthansa Group do Frankfurta in Münchna, Turkish Airlines do Istanbula, Aeroflot do Moskve in LOT do Varšave. Zato se Air France seveda želi uveljaviti kot letalski prevoznik v Sloveniji, dokler ta priložnost še obstaja.A virus covid-19 povzroča neprimerljiv upad povpraševanja, zaradi katerega na brniškem letališču trenutno ni niti enega aktivnega letalskega prevoznika. Država je odrezana od sveta. Air France je to prepoznal kot priložnost, da kot prvi zagrabi trg poletov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.