Boj za znamko Made in Slovenia
V nadaljevanju preberite:
Vnel se je spor o registraciji blagovne znamke Made in Slovenia skupaj s črno-belim krogom, ki ga državni Muzej za arhitekturo in oblikovanje kot znak odličnosti že več let podeljuje slovenskim ustvarjalcem in podjetjem v kreativnem sektorju. Muzej za arhitekturo in oblikovanje namreč želi to blagovno znamko zaščititi na Uradu za intelektualno lastnino, čemur pa nasprotujejo v društvu oblikovalcev. Te je zmotila nameravana zaščita besedne zveze »made in Slovenia«.
Muzej za arhitekturo in oblikovanje (MAO) je predlog na urad za intelektualno lastnino podal marca. »Urad je prijavljeno znamko ob prijavi preizkusil tako s formalnega kot z materialnopravnega stališča in odločil, da je prijavljeni znak razlikovalen, distinktiven, da je lahko zaščiten kot znamka. To pomeni, da ni bilo niti nobenih absolutnih niti relativnih razlogov za zavrnitev predloga registracije,« pravijo v MAO.
.Več iz rubrike
Individualni naložbeni računi: korak k večji prepoznavnosti kapitalskih trgov
Varčevalec bo lahko pod ugodnejšimi pogoji investiral okoli dve povprečni plači na leto, davčni učinek bo nastopil šele ob izplačilu.
Povpraševanja po avtomatizaciji bo še več
Pri nas prevladujejo majhna in srednja podjetja, zato sta oviri za hitrejšo avtomatizacijo tudi neprimernost obstoječih notranjih procesov.