Bobinac bo podpredsednik za marketing v Hisense Inernational

Franjo Bobinac ostaja predsednik uprave Gorenja, a bo hkrati odgovoren tudi za globalni marketing podjetja Hisense International, ki skrbi za mednarodne aktivnosti skupine Hisense.
Fotografija: Uroš Hočevar
Odpri galerijo
Uroš Hočevar

Predsednika uprave Gorenja Franja Bobinca je upravni odbor skupine Hisense imenoval za podpredsednika za marketing v družbi Hisense International. Bobinac ostaja predsednik uprave Gorenja, a bo hkrati odgovoren tudi za globalni marketing podjetja Hisense International, ki skrbi za mednarodne aktivnosti skupine Hisense.

Po uspešnem prevzemu Gorenja je poslovodstvo mednarodnega dela enega izmed vodilnih kitajskih proizvajalcev elektronskih naprav in gospodinjskih aparatov Hisense začelo postopek integracije Gorenja v globalni kolektiv, ki po svetu šteje več kot 75.000 zaposlenih, so danes sporočili iz Gorenja.

Integracija vključuje tudi boljše izkoriščanje kadrovskega potenciala Gorenja. Tako bo Bobinac kot podpredsednik za marketing odslej odgovoren tudi za marketinške aktivnosti podjetja Hisense International po vsem svetu ter s svojim znanjem in izkušnjami skrbel za usklajevanje marketinških strategij in kampanj vseh blagovnih znamk v portfelju skupine Hisense.

Po imenovanju je izvršni podpredsednik skupine Hisense in predsednik Hisense International Lan Lin dejal, da Bobinčevo imenovanje dokazuje, da ima Gorenje kakovosten nabor izjemno nadarjenih posameznikov. Še naprej jim bodo omogočali, da bodo svoj talent razvijali.

"Gre za unikaten primer, saj novinca v skupini Hisense še nikoli doslej nismo imenovali na tako pomemben položaj. Bobinčevo bogato znanje in izkušnje bodo izjemno koristni in uporabni pri usklajevanju naših globalnih marketinških strategij, saj bodo tako lahko zagotavljale največ vrednosti blagovnim znamkam v družini Hisense," je še dejal Lin.

Bobinac pa meni, da je njegovo imenovanje predvsem veliko priznanje kakovostnemu delu, ki ga je ekipa Gorenja opravila v zadnjih letih. Počaščen je, da so ga imenovali na tako odgovoren položaj in hkrati prepričan, da lahko skupaj naredijo veliko dobrih stvari, s katerimi lahko atraktiven portfelj njihovih blagovnih znamk povzdignejo še na višjo raven.

Več iz rubrike