BMW v večinsko lastništvo skupnega kitajskega podjetja
Kitajska državna komisija za razvoj in reforme je aprila napovedala, da namerava tujim koncernom povsem odpreti svoj trg proizvodnje avtomobilov, letal in ladij. Avtomobilski koncerni, kot je Volkswagen, ali proizvajalci letal, kot je Airbus, pri poslovanju na Kitajskem ne bodo več odvisni od tamkajšnjega partnerja.
Tako naj bi omejitve za lastništvo tujih podjetij v kitajskih proizvajalcih gospodarskih vozil odpravili leta 2020, v proizvajalcih osebnih avtomobilov pa leta 2022. Zdaj smejo biti tuji avtomobilski proizvajalci na Kitajskem aktivni le v primeru, da v ta namen ustanovijo podjetje v skupni lasti s kitajskim partnerjem. Vendar v njem ne smejo imeti več kot polovičnega deleža.
BMW je v luči novosti danes napovedal, da bo lastniški delež v Brilliance China Automotive do leta 2022 povečal na 75 odstotkov. "Skupina BMW in Brilliance s tem še naprej predstavljata dober primer uspešnega sodelovanja na Kitajskem," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP poudaril predsednik upravnega odbora BMW Harald Kruger.
Kot ocenjujejo analitiki, bosta imela od BMW-jeve okrepljene prisotnosti koristi tako Kitajska kot Nemčija, saj v luči trgovinskega spora z ZDA obe iščeta nove poslovne priložnosti. Nemški avtomobilski velikan na Brilliance stavi veliko, med drugim bo za širitev tovarn v regiji Liaoning namenil 1,5 milijarde evrov.
Več iz rubrike
ECB tokrat pričakovano brez sprememb obrestnih mer
Evrska denarna oblast ugotavlja, da se inflacija umirja, cenovni pritiski pa so še močni pri storitvah. O obrestnih merah bodo spet odločali junija.
Sezona lova na dividende
Družbe prve borzne kotacije bodo letos za dividende razdelile več kot polovico lanskih dobičkov.