BMW v drugem četrtletju povečal dobiček

Nemški proizvajalec luksuznih avtomobilov BMW je v drugem letošnjem četrtletju ustvaril 2,2 milijarde evrov čistega dobička, kar je 13,6 odstotka več kot v enakem obdobju lani. V družbi kljub temu ne bodo spreminjali poslovne napovedi za letos, saj bodo precejšen del zaslužka namenili izdelavi novih modelov ter raziskavam in razvoju.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Dobiček pred davki brez upoštevanja izrednih vplivov je zrasel za 7,5 odstotka na 2,9 milijarde evrov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Koncern veliko stavi na okoli 40 novih modelov znamk BMW, Mini in Rolls Royce, ki naj bi jih predstavili letos in prihodnje leto ter z njimi okrepili prodajo. V mislih imajo predvsem ameriški trg.

Tam sicer ne bodo v ospredje postavljali električnih avtomobilov, ki jim drugod namenjajo vse več pozornosti. V prvem letošnjem polletju so jih prodali skupno 42.573, v celotnem letu pa jih nameravajo prvič doslej prodati več kot 100.000.

Tako kot drugi avtomobilski proizvajalci je tudi BMW, ki ga je lani prevzel njegov večni tekmec Mercedes-Benz, pod pritiskom zaradi vse več razkritij o goljufanju avtomobilskih velikanov na testih izpušnih plinov.

Lastnikom več sto tisoč dizelskih vozil, ki so že na nemških cestah, so tako med drugim ponudili nadgradnjo programske opreme, ki bi zmanjšala izpuste dušikovih oksidov. Pripravili so tudi popuste za vse tiste, ki bi star dizelski avtomobil znamke BMW zamenjali za novega.

Več iz rubrike