BMW v drugem četrtletju povečal dobiček
Dobiček pred davki brez upoštevanja izrednih vplivov je zrasel za 7,5 odstotka na 2,9 milijarde evrov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Koncern veliko stavi na okoli 40 novih modelov znamk BMW, Mini in Rolls Royce, ki naj bi jih predstavili letos in prihodnje leto ter z njimi okrepili prodajo. V mislih imajo predvsem ameriški trg.
Tam sicer ne bodo v ospredje postavljali električnih avtomobilov, ki jim drugod namenjajo vse več pozornosti. V prvem letošnjem polletju so jih prodali skupno 42.573, v celotnem letu pa jih nameravajo prvič doslej prodati več kot 100.000.
Tako kot drugi avtomobilski proizvajalci je tudi BMW, ki ga je lani prevzel njegov večni tekmec Mercedes-Benz, pod pritiskom zaradi vse več razkritij o goljufanju avtomobilskih velikanov na testih izpušnih plinov.
Lastnikom več sto tisoč dizelskih vozil, ki so že na nemških cestah, so tako med drugim ponudili nadgradnjo programske opreme, ki bi zmanjšala izpuste dušikovih oksidov. Pripravili so tudi popuste za vse tiste, ki bi star dizelski avtomobil znamke BMW zamenjali za novega.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese