BMW v boj za vrh v segmentu luksuznih vozil s 40 modeli

Nemški proizvajalec luksuznih avtomobilov BMW v letih 2017 in 2018 načrtuje proizvodnjo 40 novih ali dodelanih modelov. S tem želi znova ugnati svojega največjega rivala, nemškega avtomobilskega velikana Mercedes-Benz, ki ga je lani po več kot desetletju izrinil z mesta najuspešnejšega prodajalca luksuznih vozil na svetu.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Kot je ta teden na letni novinarski konferenci pojasnil izvršni direktor BMW Harald Krüger, se v podjetju pripravljajo na največjo proizvodno ofenzivo v svoji zgodovini. "Vedno smo bili ambiciozni. Obljubim, da bomo takšni tudi ostali," njegove besede povzema francoska tiskovna agencija AFP.

Hkrati je obljubil, da bodo v prihodnosti poskrbeli, da bodo njihovi luksuzni avtomobili jamstvo dobičkonosnosti. V tej luči je napovedal tudi nov luksuzni model športnega terenskega vozila.

BMW, ki ima v lasti tudi znamki Mini in Rolls-Royce, je v preteklih letih izpeljal velikanske investicije v električna vozila in povezljivost.

Ne glede na to je uspel leta 2016 vknjižiti 6,9 milijarde evrov čistega dobička, kar je osem odstotkov več kot leta 2015. Dobiček je posledica rekordne prodaje, že sedme letne zapored. Četudi se BMW obeta negotovo leto 2017, naj bi bilo po prihodkih znova rekordno.

Mercedes-Benz, ki sodi pod okrilje nemškega avtomobilskega proizvajalca Daimler, je sicer lani BMW presegel po številu prodanih avtomobilov in dobičkonosnosti.

Več iz rubrike