BMW v boj za vrh v segmentu luksuznih vozil s 40 modeli
Kot je ta teden na letni novinarski konferenci pojasnil izvršni direktor BMW Harald Krüger, se v podjetju pripravljajo na največjo proizvodno ofenzivo v svoji zgodovini. "Vedno smo bili ambiciozni. Obljubim, da bomo takšni tudi ostali," njegove besede povzema francoska tiskovna agencija AFP.
Hkrati je obljubil, da bodo v prihodnosti poskrbeli, da bodo njihovi luksuzni avtomobili jamstvo dobičkonosnosti. V tej luči je napovedal tudi nov luksuzni model športnega terenskega vozila.
BMW, ki ima v lasti tudi znamki Mini in Rolls-Royce, je v preteklih letih izpeljal velikanske investicije v električna vozila in povezljivost.
Ne glede na to je uspel leta 2016 vknjižiti 6,9 milijarde evrov čistega dobička, kar je osem odstotkov več kot leta 2015. Dobiček je posledica rekordne prodaje, že sedme letne zapored. Četudi se BMW obeta negotovo leto 2017, naj bi bilo po prihodkih znova rekordno.
Mercedes-Benz, ki sodi pod okrilje nemškega avtomobilskega proizvajalca Daimler, je sicer lani BMW presegel po številu prodanih avtomobilov in dobičkonosnosti.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese