BMW na krilih Kitajske v polletju z rekordno prodajo

Nemški proizvajalec luksuznih avtomobilov BMW je v prvem polletju letos na ravni koncerna prodal rekordnih 1,22 milijona vozil, kar je pet odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Rast je med drugim posledica krepke rasti prodaje na Kitajskem, medtem ko je prodaja na domačem trgu in v ZDA upadla.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Kot je danes objavil koncern, je v prvih šestih mesecih v Evropi prodal nekaj manj kot 555.000 vozil znamk BMW, Mini in Rolls-Royce oz. 2,2 odstotka več kot v enakem obdobju lani. V Nemčiji je prodaja upadla za 1,4 odstotka na 156.000 vozil.

V Aziji je koncern prodal okoli 415.000 oz. 15,1 odstotka več vozil, pri tem je prodaja na Kitajskem porasla za 18,4 odstotka na 293.000 vozil. V Amerikah se je prodaja znižala za 2,5 odstotka na 217.000 vozil, pri tem v ZDA za 4,1 odstotka na 171.000 vozil.

Prodaja vozil znamke BMW je v polletju porasla za 5,2 odstotka na 1,04 milijona vozil, vozil znamke Mini za 3,6 odstotka na 181.000, prodaja vozil znamke Rolls-Royce pa je upadla za 6,5 odstotka na 1575.

BMW je zabeležil tudi najboljši junij doslej, prodaja na ravni koncerna je v šestem mesecu porasla za 2,1 odstotka na 232.600 vozil.

V Evropi se je junija na letni ravni znižala za 1,4 odstotka na nekaj manj kot 109.000 vozil, pri čemer je na nemškem trgu upadla za 16,5 odstotka na okoli 27.000 vozil. Padec prodaje v Nemčiji v koncernu med drugim pripisujejo menjavi karavanske različice BMW serije 5 in težavam Boscha pri dobavi delov za sisteme krmiljenja, zaradi česar je bilo 8000 vozil dokončanih pozneje, kot je bilo načrtovano, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Prodaja na Kitajskem je junija porasla za 11,7 odstotka na 50.600 vozil, v ZDA pa upadla za 1,2 odstotka na 33.000 vozil.

Posebej zadovoljni so v BMW s povpraševanjem po hibridnih in električnih vozilih: prodaja teh vozil se je v polletju podvojila na 43.000. BMW načrtuje v celotnem letu prodati 100.000 električnih vozil, je poročala dpa.

Konkurent Daimler je v polletju prav tako po zaslugi povpraševanja na Kitajskem povečal prodajo vozil znamke Mercedes za 13,7 odstotka na 1,1 milijona vozil. Audi, ki je del skupine Volkswagen, je medtem beležil padec prodaje, in sicer za 4,7 odstotka na 909.000 vozil, navaja dpa.

Več iz rubrike