BMW lani kljub rekordni prodaji zaostal za Mercedesom
Skupina BMW s sedežem v Münchnu rast pripisuje predvsem močni prodaji športnih terenskih vozil in nadgrajene različice limuzin serije 5. Na Kitajskem je BMW zabeležil 15-odstotno rast prodaje, v Evropi se je okrepila za odstotek, v ZDA pa se je za dva odstotka zmanjšala, sporočilo podjetja povzema francoska tiskovna agencija AFP.
BMW kljub rekordni prodaji ne more dohiteti konkurenta Marcedes Benza, ki je tudi lani ohranil mesto največjega proizvajalca luksuznih vozil. Marcedes je po poročanju AFP lani prodal 2,3 milijona avtomobilov.
Vodja prodaje in trženja pri BMW Ian Robertson kljub temu vztraja, da je skupina BMW kot celota vodilni svetovni proizvajalec luksuznih vozil. Ob upoštevanju prodaje vozil Mini in Rolls Royce je namreč skupina lani po svetu prodala okoli 2,46 milijona vozil, Mercedes Benz pa jih je vključno z znamko Smart prodal 2,42 milijona.
Iz BMW so še sporočili, da so lani dosegli cilj in prodali več kot 100.000 električnih in hibridnih vozil. Podobno kot ostali nemški avtomobilski proizvajalci je tudi BMW obljubil, da bo v prihajajočih letih predstavil vrsto novih tovrstnih modelov.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese