BMW kljub rasti prodaje zaostaja za Mercedes Benzom
V BMW s hitrim tempom zaključujejo leto, kar družba pripisuje rekordnemu povpraševanju po električnih vozilih in robustnemu izvozu na Kitajsko, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Kljub dobri prodaji njihove paradne znamke BMW, pa družba še vedno lovi korak z rivalom Mercedes Benzom, ki se je po 11 mesecih znova znašel na vrhu lestvice najbolj prodajanih luksuznih vozil. Medtem ko je BMW do konca novembra prodal 1,89 milijona vozil lastne znamke, je Mercedes Benz zabeležil 2,1 milijona prodanih vozil.
Volkswagnova luksuzna znaka Audi je bila tretja na lestvici, do konca novembra so prodali 1,7 milijona vozil, še poroča dpa.
BMW s sedežem v Münchnu je poročal tudi o mesečni prodaji svojih luksuznih znamk BMW, Mini in Rolls Royce. Teh so skupaj prodali 220.649, kar je 5,2 odstotka več kot novembra lani. Avtomobilski proizvajalec je novembra prodal tudi 11.710 električnih vozi, kar je največja mesečna električnih vozil prodaja doslej. V družbi pričakujejo, da jih bodo v tem letu prodali 100.000.
Skupina BMW je sicer v 11 mesecih letošnjega leta skupaj prodala 2.229.497 vozil, kar je 3,6-odstotna rast v primerjavi z enakim lanskim obdobjem.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.