BMW je najbolj dobičkonosen proizvajalec avtomobilov
BMW se tako lahko pohvali z maržo iz poslovanja v višini 11,3 odstotka, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Drugo mesto je zasedel japonski Suzuki z 10,3-odstotno maržo, tretje pa še en nemški koncern - Daimler (9,7 odstotka). Prav tako nemškemu Volkswagnu je uspelo s 7,7-odstotno maržo uspelo zasesti peto mesto, za ameriškim General Motorsom, ki pa je z 8,9 milijarde evrov dosegel najvišji polletni dobiček med vsemi največjimi avtomobilskimi koncerni na svetu. Največ avtomobilov je vnovič prodala japonska Toyota.
Skupaj so omenjeni trije nemški proizvajalci avtomobilov veliko bolj dobičkonosni od svoje konkurence v tujini. "V primerjavi z lanskim letom so se dobički povečali, marže so pri vseh treh koncernih nadpovprečno visoke," je dejal analitik pri Ernst & Youngu Peter Fuss.
Prodaja nemških avtomobilov po svetu je bila v prvem poletju dobra do izvrstna, nekaj slabša pa na domačem trgu. Nadpovprečna rast na Kitajskem prinaša s seboj določeno odvisnost, opozarjajo avtorji raziskave. Iz BMW, Daimlerja ali Volkswagna danes prihaja že skoraj vsak tretji avto, ki se proda na Kitajskem.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese