Blagovne znamke, strokovnost in trženje

V nadaljevanju preberite:
Za L'Oréal so značilne izrazite konkurenčne prednosti. Izvirajo iz vodilnih blagovnih znamk, izredno močnih odnosov s trgovci na drobno ter stroškovnih prednosti. Zanimivo je, da so na tretjem mestu med vsemi podjetji na svetu po tem, koliko sredstev vložijo v oglaševanje. Zaradi tega imajo tudi višjo pogajalsko moč kot konkurenca. Te prednosti bodo zelo verjetno ostale vsaj naslednjih deset let.
.Več iz rubrike
Srečno 2024 – za vas, vaš portfelj in okolje!
Zelene obveznice postajajo po svetu gibalo zelenega prehoda in odgovornega vlaganja. Sledite trendu trajnostnega pristopa v finančni svet.
Spektra: Urbano poslovno-stanovanjsko središče Šiške
Nedaleč od centra Ljubljane sta ob Celovški cesti zrasli 85 metrov visoki stolpnici Spektra. Ponašata se z nazivom najvišjih stanovanjskih objektov v državi.