Blagovne znamke, strokovnost in trženje

Prodaja kozmetike na prebivalca raste po vsem svetu, kar odraža kupno moč srednjega razreda.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Za L'Oréal so značilne izrazite konkurenčne prednosti. Izvirajo iz vodilnih blagovnih znamk, izredno močnih odnosov s trgovci na drobno ter stroškovnih prednosti. Zanimivo je, da so na tretjem mestu med vsemi podjetji na svetu po tem, koliko sredstev vložijo v oglaševanje. Zaradi tega imajo tudi višjo pogajalsko moč kot konkurenca. Te prednosti bodo zelo verjetno ostale vsaj naslednjih deset let.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Aprilsko znižanje obresti ECB bi bilo kar presenečenje

Finančni trgi večinsko pričakujejo, da bo evrska oblast obrestno ukrepala junija, letos pa so v svoja cenovna predvidevanja že vključili tri reze.

Iz Nemčije boljši podatki o industrijski proizvodnji

Analitiki menijo, da bi se lahko industrijska stagnacija v »gospodarskem motorju« EU končala v prvem četrtletju, pričakovani ugodni učinki tudi za Slovenijo.

Milijoni evrov preplačil pri Fursu, a denarja ne vrnejo samodejno

Na Fursovih računih za 22 milijonov evrov preplačil fizičnih oseb. Če vam denarja niso vrnili sami, vložite zahtevek, da ne ostanete brez njega.

NLB in Addiko banka s ponudbo za kreditojemalce v CHF

Ponudba je namenjena kreditojemalcem, ki so oziroma bi lahko bili upravičeni do različnih oblik socialnih pomoči, sporočajo iz Združenja bank Slovenije.