Blagovne znamke, strokovnost in trženje
![Fotografija: https://www.delo.si](/media/images/20230206/1376377.2e16d0ba.fill-800x450.jpg)
V nadaljevanju preberite:
Za L'Oréal so značilne izrazite konkurenčne prednosti. Izvirajo iz vodilnih blagovnih znamk, izredno močnih odnosov s trgovci na drobno ter stroškovnih prednosti. Zanimivo je, da so na tretjem mestu med vsemi podjetji na svetu po tem, koliko sredstev vložijo v oglaševanje. Zaradi tega imajo tudi višjo pogajalsko moč kot konkurenca. Te prednosti bodo zelo verjetno ostale vsaj naslednjih deset let.
.Več iz rubrike
Kako blizu Donalda Trumpa sedi Tim Cook?
Šef Appla je novega ameriškega predsednika finančno podprl ob inavguraciji, ni pa se (še) odpovedal pravilom DEI.
Paul Atkins prinaša spremembe v SEC, tudi za kriptovalute
Mandat Garyja Genslerja je zazanamovalo tudi približno sto ukrepov, ki so obravnavali izdajatelje kriptovalut.