Blagovne znamke, strokovnost in trženje
V nadaljevanju preberite:
Za L'Oréal so značilne izrazite konkurenčne prednosti. Izvirajo iz vodilnih blagovnih znamk, izredno močnih odnosov s trgovci na drobno ter stroškovnih prednosti. Zanimivo je, da so na tretjem mestu med vsemi podjetji na svetu po tem, koliko sredstev vložijo v oglaševanje. Zaradi tega imajo tudi višjo pogajalsko moč kot konkurenca. Te prednosti bodo zelo verjetno ostale vsaj naslednjih deset let.
.Več iz rubrike
Individualni naložbeni računi: korak k večji prepoznavnosti kapitalskih trgov
Varčevalec bo lahko pod ugodnejšimi pogoji investiral okoli dve povprečni plači na leto, davčni učinek bo nastopil šele ob izplačilu.
Povpraševanja po avtomatizaciji bo še več
Pri nas prevladujejo majhna in srednja podjetja, zato sta oviri za hitrejšo avtomatizacijo tudi neprimernost obstoječih notranjih procesov.