Blagovna znamka Peko v rokah Alpine
Kot so po dražbi, že petem poskusu prodaje blagovne znamke, sporočili iz Alpine, jim je tako uspelo ohraniti najstarejšo slovensko obutveno blagovno znamko, ki je na določenih segmentih več desetletij veljala za največjo konkurenco Alpini.
V žirovski družbi, ki se je sama nedavno izkopala iz težavnega položaja, so prepričani, da jim bo blagovna znamka Peko, zelo dobro uveljavljena v Sloveniji in na trgih nekdanje Jugoslavije, omogočila razvoj maloprodajne mreže na teh trgih ter rast prodaje v segmentu ženske in moške modne obutve.
S ciljem oživitve znamke Peko so na dražbi kupili tudi kopita in sekalne nože nekdanjega tržiškega velikana.
"Poleg tega, da bomo s pomočjo blagovne znamke Peko okrepili našo prisotnost in posledično rast prodaje v Sloveniji ter na trgih bivše Jugoslavije, vidimo sinergije tudi na drugih trgih. Alpina in Peko imata namreč nekaj skupnih kupcev na nemškem ter ruskem trgu in po zadnjih pogovorih so nekateri izmed njih že potrdili sodelovanje," je ob nakupu blagovne znamke zatrdil direktor Alpine Bojan Gantar.
Ob tem so v Alpini spomnili, da so lani uspešno izpeljali operativno in finančno prestrukturiranje ter leto zaključili z najboljšim rezultatom v zadnjih desetih letih, pri čemer podrobnosti za zdaj ne razkrivajo. Ob tem zagotavljajo, da ostajajo osredotočeni na razvoj in krepitev lastne blagovne znamke.
Alpina je sicer po finančnem prestrukturiranju v večinski lasti Družbe za upravljanje terjatev bank in v manjšem delu Abanke.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.