Big Bang v poenotenje blagovnih znamk

Sprememba blagovne znamke v Big Bang se časovno ujema z novim investicijskim ciklom na Hrvaškem.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

Big Bang dodatno krepi svojo prisotnost na hrvaškem trgu. Dve leti po sklenitvi strateškega partnerstva z uspešno hrvaško družbo Sancta Domenica bo namreč zdaj celotna skupina tudi na hrvaškem trgu poslovala pod blagovno znamko Big Bang, kar bo še okrepilo prepoznavnost skupine v regiji, so sporočili iz podjetja.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.