Bencinski motor v Nemčiji izgubil prevlado, dizelski vse bolj nezaželen

V nadaljevanju preberite:
V kako zahtevnem prestrukturiranju je evropska avtomobilska industrija, kaže tudi struktura letošnje prodaje. Sodeč po prodaji v prvih treh mesecih letos, kupci v Nemčiji, na največjem evropskem avtomobilskem trgu, izbirajo med petimi različnimi pogoni. Pri tem sta dva v zatonu, dva pa sta verjetno prehodnega tipa.
Še pred desetimi leti so kupci ob nakupu avtomobila lahko izbirali le med dvema motorjema – dizelskim in bencinskim, ki sta bila v Nemčiji skoraj enakovredno zastopana.
Vsak pogon zahteva prilagoditve konstrukcije avtomobila, napeljave in opreme. To pa močno spreminja tudi nabavne kanale celotne evropske avtomobilske industrije, vključno s slovenskimi dobavitelji. Problemi z izvozom zaradi carinske vojne ZDA pa zgolj še začinijo težavno obdobje.
Kakšne pogone izbirajo nemški kupci avtomobilov in kakšne slovenski?
Kaj je pričakovati v prihodnjih letih?
Kakšne so projekcije rasti prodaje električnih avtomobilov?
.Več iz rubrike
Kolektor kupil Unior Components Kragujevac
Unior se razdolžuje in osredotoča na proizvodnjo delov za avtomobilsko industrijo.
Desetino manjši dobiček NLB v prvem četrtletju
Največja slovenska banka je v prvih treh mesecih letos ustvarila 125,8 milijona evrov čistega dobička.