Barilla želi konkurirati Nutelli s čokoladnim namazom

Nutella, ki je v lasti italijanske družine, je sicer najbolj priljubljen čokoladni namaz na svetu, letno pa ustvari več kot dve milijardi evrov prihodkov.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Priljubljeni čokoladni namaz Nutella dobiva konkurenco, saj bo italijanski proizvajalec testenin Barilla prihodnje leto na trg poslal svoj čokoladni namaz. Nutella, ki je v lasti italijanske družine, je sicer najbolj priljubljen čokoladni namaz na svetu, letno pa ustvari več kot dve milijardi evrov prihodkov.

Nutella ima na trgu čokoladnih namazov kar 54-odstotni delež in nima prave konkurence, poročajo tuji mediji. Na drugem mestu je turška Cokokrem, ki jo proizvaja Yildiz Holding, vendar pa ima le dveodstotni delež na svetovnem trgu, kaže raziskava družbe Euromonitor International.

Delež te pogače želi Nutelli odgrizniti Barilla, ki bo na trg poslala namaz z imenom Crema Pan di Stelle. Pri tem pa bo kot konkurenčno prednost izpostavila, da namaz ne bo vseboval palmovega olja, ki je v zadnjem času pogosto kritizirano, saj za njegovo pridobivanje požgejo na tisoče hektarjev pragozdov letno. Poleg tega ima številne negativne učinke na zdravje, saj vsebuje velik delež nasičenih maščobnih kislin, ki so med krivci za bolezni srca in ožilja.

Ferrero, ki izdeluje Nutello, se je zaradi uporabe palmovega olja že večkrat znašel pod plazom očitkov. Zaradi tega je leta 2016 zagnal obsežno kampanjo, v kateri so poudarjali, da je uporabljajo le palmovo olje, ki ga pridobivajo v trajnostno naravnanih nasadih.

Več iz rubrike