Barilla lani s krepko rastjo dobička
Skupina Barilla ima podružnice v 26 državah ter izvaža svoje izdelke v več kot 100 držav. Eden najpomembnejših izvoznih trgov so ZDA. Skupaj ima v Italiji ter še osmih državah drugod po svetu 28 tovarn za proizvodnjo testenin in omak.
Prodaja se je lani povečala praktično na vseh trgih, na katerih je Barilla navzoča. V zahodni Evropi se je količinski obseg prodaje povečal za tri odstotke, predvsem na račun francoskega trga. V vzhodni Evropi je bila ta rast petodstotna, v osrednji Evropi pa šestodstotna, pri čemer so v družbi izpostavili zgodovinsko visoke tržne deleže tako pri testeninah kot omakah v Nemčiji, Švici in Avstriji.
Na severu Evrope je Barilla lani prodala približno enako količino svojih izdelkov kot leta 2016, medtem ko se je v Rusiji in drugih državah bivše Sovjetske zveze prodaja povečala za 36 odstotkov. O dvomestni rasti prodaje v italijanski družbi poročajo tudi s kitajskega trga.
Več iz rubrike
Zaradi tanjših denarnic kupujemo tudi manj hrane
Na potrošnjo poleg razpoložljivih dohodkov vplivajo inflacija, zaostreni pogoji kreditiranja, davčne obremenitve in psihološki dejavniki.
Pred sesutjem strankam izpulili še zadnje evre
Med upniki so poleg pravnih številne fizične osebe, ki so tik pred stečajem v akcijah na spletnih platformah kupovale bone za prihodnje lepotne storitve.