Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju

V nadaljevanju preberite:
»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.
.Več iz rubrike
Brez širitve avtocest bodo zastoji vse večji
Začetek del za tretji pas je predviden do konca leta 2024, leto pozneje naj bi bil zgrajen priključek Dragomer.
Trgovci bi lahko decembra stavkali
Za sindikat so zahteve delodajalcev v panogi nesprejemljive, med drugim nasprotujejo nedeljskemu delu.