Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju
V nadaljevanju preberite:
»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.
.Več iz rubrike
Slovenski junak trajnosti je postalo podjetje Pribinovina
Zmagovalci Generalijevega natečaja SME EnterPRIZE za bolj trajnostno gospodarstvo.
Nadzornemu svetu NLB se je pridružil Luka Vesnaver
Štiriletni mandat je je nastopil 30. septembra, po pridobitvi soglasja Evropske centralne banke, so sporočili iz NLB.