Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju
V nadaljevanju preberite:
»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.
.Več iz rubrike
Kako blizu Donalda Trumpa sedi Tim Cook?
Šef Appla je novega ameriškega predsednika finančno podprl ob inavguraciji, ni pa se (še) odpovedal pravilom DEI.
Paul Atkins prinaša spremembe v SEC, tudi za kriptovalute
Mandat Garyja Genslerja je zazanamovalo tudi približno sto ukrepov, ki so obravnavali izdajatelje kriptovalut.