Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju

V nadaljevanju preberite:
»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.
.Več iz rubrike
Fraport v Ljubljani pričakuje letos 150.000 čarterskih potnikov
Med poletjem bodo najpogosteje na voljo leti v Grčijo, Španijo, Egipt in Turčijo.
Zaupanja vredna blagovna znamka ni vedno dovolj
Evropski znak kakovosti EQTM povezuje karakteristike izdelka s kakovostno vodenimi procesi v podjetju