Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju
V nadaljevanju preberite:
»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.
.Več iz rubrike
Individualni naložbeni računi: korak k večji prepoznavnosti kapitalskih trgov
Varčevalec bo lahko pod ugodnejšimi pogoji investiral okoli dve povprečni plači na leto, davčni učinek bo nastopil šele ob izplačilu.
Povpraševanja po avtomatizaciji bo še več
Pri nas prevladujejo majhna in srednja podjetja, zato sta oviri za hitrejšo avtomatizacijo tudi neprimernost obstoječih notranjih procesov.