Avtonomna oprema sprosti človeške vire

V nadaljevanju preberite:
Viličarji z električnim pogonom so »zavzeli« že več kot 90 odstotkov trga, približno štirje od desetih pa so namenjeni delu v skladiščih. Postopoma – morebiti celo prepočasi, menijo ponudniki – se krepi tudi povpraševanje po popolnoma avtomatiziranih vozilih. Je pa to segment, ki bo v prihodnje nadpovprečno rasel.
»V letu 2022 je trg novih viličarjev v Sloveniji količinsko dosegel 1877 vozil in se je primerjalno z rekordnim letom 2021 skrčil za več kot petino. Vidno je tudi, da se je trg za motorne viličarje dodatno zmanjšal, saj električni viličarji predstavljajo že več kot 91 odstotkov prodaje,« je o splošnih trendih na trgu povedal Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice podjetja Jungheinrich.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.