Avtomobilski proizvajalci zadovoljni z okrevanjem trga
Pri Renaultu v zadnjih mesecih opažajo povečanje povpraševanja po avtomobilih, pri čemer ne narašča le količina prodanih vozil, temveč tudi cena, ki so jo kupci v povprečju pripravljeni odšteti zanje, je ob robu Avtomobilskega salona Slovenije za STA povedal vodja blagovne znamke Renault pri Renault Nissan Slovenija Anže Sernel.
Zelo priljubljeni po njegovih besedah postajajo oziroma ostajajo mestni terenci, zato znamka, ki ne bo imela prave ponudbe na tem področju, na dolgi rok ne bo mogla uspeti. Je pa Sernel ob tem izpostavil, da bodo morali avtomobilski proizvajalci kupcem ponuditi celostno storitev in ne le kakovostnega vozila. Pri tem je izpostavil razvejano in profesionalno mrežo servisno-prodajnih storitev.
Pri Volkswagnu ocenjujejo, da tudi letos nadaljujejo s postopno rastjo. "Večjo prodajo beležimo tako pri fizičnih kot pri pravnih osebah, trenutno pa so zelo dejavne predvsem fizične osebe. Vse to kaže, da imajo spet nekoliko več poguma in se odločajo tudi za nakup dražjih trajnih dobrin," je za STA pojasnil generalni direktor Porsche Slovenija Danilo Ferjančič.
Glede obetov za prihodnost je izpostavil, da trenutno ne vidi konkretnih dejavnikov, ki bi lahko močno negativno vplivali na ugodne trende. "Sicer pa vemo, da je mednarodno okolje dokaj nepredvidljivo in lahko že majske predsedniške volitve v Franciji ali pa kakšna nepremišljena poteza administracije v ZDA pokvarijo trenutno veselje," je dejal Ferjančič.
Tudi direktor Opel Slovenija Borut Gazvoda je zadovoljen, da povpraševanje po vozilih spet narašča. "Pomembno je, da razumemo, od kod ta rast prihaja. Za Slovenijo je značilna zelo visoka gostota voznega parka na število prebivalcev, saj dva milijona ljudi uporabljata skoraj 1,08 milijona osebnih vozil," je za STA izpostavil Gazvoda.
Meni, da gre to pripisati kombinaciji dnevnih migracij na delo v bolj oddaljene kraje in slabe razvitosti javnega prevoza v nekaterih delih države. Poudaril pa je, da se je slovenski vozni park precej postaral, zato želijo kupce opozoriti, da novi avtomobilski modeli ponujajo povsem novo izkušnjo varnostne in tehnološke naprednosti.
Slovenski avtomobilski trg po navedbah predsednika sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije Davida Juriča raste že drugo leto zapored, kar velja tako za osebna kot lahka gospodarska vozila. Izpostavil pa je težavo, ki jo predstavlja visoka obdavčitev vozil višjega cenovnega razreda. Upa, da se bo ta s spremembami zakonodaje znižala.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.