Avtomobilskemu sektorju ni všeč dogovor o omejitvi izpustov

Po napetih pogajanjih so se pogajalci Evropskega parlamenta in držav članic namreč dogovorili, da je treba izpuste ogljikovega dioksida iz novih avtomobilov v EU do leta 2030 znižati za 37,5 odstotka glede na leto 2020. Avtomobilski sektor opozarja, da bo odločitev zamajala položaj evropske avtomobilske industrije v svetu ter ogrozila delovna mesta. A
vstrijsko predsedstvo EU odgovarja, da so cilji ambiciozni in izvedljivi, čeprav v to dvomi veliko držav EU.
"Cilji so zelo visoki," se sliši. V združenju so še izpostavili, da so člani združenja predani zmanjševanju izpustov ogljikovega dioksida, a bodo številke, ki so jih dorekli parlament in članice močno škodile evropski avtomobilski industriji.
Več iz rubrike
Dva tisoč novih na leto, sto tisoč v voznem parku
Posel težkih tovornjakov v Sloveniji obvladuje sedem ali osem znamk. Še vedno skoraj vsi dizelski, električnih letos deset.
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.