Avtomatizacija skladišč ni več želja, je nuja

V negotovih razmerah se kupci bolj premišljeno odločajo za nove investicije, pomembnejše pa so funkcionalnosti viličarjev.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Po letih rasti je na trgu viličarjev zavladalo zatišje. Naročila novih naprav so približno na ravni lanskega leta ali nekoliko nižja, pravijo naši sogovornik. Hkrati opozarjajo, da naročila ne pomenijo vedno tudi realizacije posla.

Številni kupci so se znašli v zaostrenih poslovnih razmerah, tako da z veliko previdnosti izvajajo tudi projekte v nadgradnjo logistične funkcije. Dodaten pritisk na zastopnike uveljavljenih blagovnih znamk evropskih, ameriških in japonskih proizvajalcev pa pomeni tudi konkurenca iz Kitajske, ki svoj tržni delež povečuje.

Za oceno razmer na trgu smo prosili Aleša Hrovata, direktorja programa transportna mehanizacija v podjetju Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Davorja Vrečka, direktorja podjetja Linde Viličar, in Miho Bogataja, direktorja prodaje v slovenski podružnici nemške družbe Jungheinrich.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike