Avtomatizacija skladišč ni več želja, je nuja
V nadaljevanju preberite:
Po letih rasti je na trgu viličarjev zavladalo zatišje. Naročila novih naprav so približno na ravni lanskega leta ali nekoliko nižja, pravijo naši sogovornik. Hkrati opozarjajo, da naročila ne pomenijo vedno tudi realizacije posla.
Številni kupci so se znašli v zaostrenih poslovnih razmerah, tako da z veliko previdnosti izvajajo tudi projekte v nadgradnjo logistične funkcije. Dodaten pritisk na zastopnike uveljavljenih blagovnih znamk evropskih, ameriških in japonskih proizvajalcev pa pomeni tudi konkurenca iz Kitajske, ki svoj tržni delež povečuje.
Za oceno razmer na trgu smo prosili Aleša Hrovata, direktorja programa transportna mehanizacija v podjetju Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Davorja Vrečka, direktorja podjetja Linde Viličar, in Miho Bogataja, direktorja prodaje v slovenski podružnici nemške družbe Jungheinrich.
.Več iz rubrike
Davek na bilančno vsoto bank ni neustaven
Ustavno sodišče prav tako ni sledilo očitkom, da začasni davek povzroča neenako obravnavo med posameznimi bankami.
Osem vetrov, ki bodo ogrožali svetovno rast v letu 2025
V drugi četrtini 21. stoletja bo počasna gospodarska rast še vedno največji svetovni izziv, saj vpliva tako na razvite države kot na države v razvoju.