Atlantic Grupa z dobičkom v polletju
V prvi polovici leta so zmanjšali proizvodnjo športne prehrane in se v tem segmentu osredotočili na razvoj blagovnih znamk. Največjo rast, v višini 5,8 odstotka, so zabeležili na hrvaškem trgu, med področji pa je šlo najbolje segmentu zdravje in nega, kjer je prodaja poskočila za 7,9 odstotka.
Največji delež ali 68 odstotkov prodaje predstavljajo lastne blagovne znamke. Med izdelki je bila z 20,1-odstotnim deležem v skupni prodaji najmočnejši kava, ki je družbi prinesla več kot 503 milijonov kun od prodaje.
Kot so še navedli v družbi, jim je v prvem polletju s širitvijo prodaje na druge ponudnike njihovih izdelkov uspelo okrepiti prodajo, kljub temu da se jim je zmanjšal tržni delež v maloprodajni verigi koncerna Agrokor, ki je sicer njihov največji kupec.
V Atlanticu so spomnili, da so v začetku tega meseca zaradi nadaljevanja postopka prestrukturiranja in poenostavitve poslovanja segmenta športne in aktivne prehrane, pa tudi zaradi osredotočenja na lastne blagovne znamke, prodali tovarni v Nemčiji in na Hrvaškem novemu strateškemu partnerju, belgijski družbi Aminolabs.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.