Atlantic Grupa lani z nižjimi prihodki in dobičkom

Hrvaška Atlantic Grupa je lani ustvarila 5,1 milijarde kun (okoli 675 milijonov evrov) prihodkov, kar je 5,5 odstotka manj kot leta 2015, so danes sporočili iz družbe. Upadel je tudi čisti dobiček, in sicer za 32,7 odstotka na 163,2 milijona kun oz. nekaj manj kot 22 milijonov evrov.
Fotografija: Igor Zaplatil
Odpri galerijo
Igor Zaplatil

Na slabše poslovanje so po pojasnilih iz podjetja najbolj vplivale prekinitev sodelovanja z največjim kupcem izdelkov pod zasebno blagovno znamko v segmentu športne in aktivne prehrane ter depreciacija ruskega rublja in srbskega dinarja. Ob neupoštevanju omenjenih negativnih vplivov na poslovanje bi prihodki od prodaje ostali na ravni iz leta 2015, so navedli v družbi, ki je pred leti prevzela tudi Drogo Kolinsko.

Kot so dodali, je bilo dobička pred obrestmi, davki, odpisi in amortizacijo (EBITDA) za 474,4 milijona kun oz. za 16,4 odstotka manj kot leta 2015, predvsem zaradi napovedanih vlaganj v razvoj distribucije lastnih blagovnih znamk v Nemčiji in Avstriji.

Na poslovanje so negativno vplivali tudi višji stroški za zaposlene, oglaševanje in storitve, ki so spremljali načrtovane investicije v internacionalizacijo poslovanja.

"Z novimi pogodbami smo razširili distribucijo na regionalnih trgih in nadaljevali z razvojem lastne blagovne znamke. O tem najboljše priča raziskava agencije Valicon, ki je potrdila, da so Atlanticove blagovne znamke Cedevita, Argeta, Smoki in Cockta med desetimi vrhunskimi blagovnimi znamkami na petih največjih regionalnih trgih", je izpostavil predsednik uprave družbe Emil Tedeschi.

Barcaffe je najmočnejša blagovna znamka v Sloveniji, Argeta pa v Bosni in Hercegovini ter v Makedoniji, so pojasnili. Povečanje prodaje so zabeležili tudi pri ostalih pomembnejših blagovnih znamkah Atlantica, med katerimi je tudi Donat MG.

Več iz rubrike