Atlantic Grupa lani z nižjimi prihodki in dobičkom
Na slabše poslovanje so po pojasnilih iz podjetja najbolj vplivale prekinitev sodelovanja z največjim kupcem izdelkov pod zasebno blagovno znamko v segmentu športne in aktivne prehrane ter depreciacija ruskega rublja in srbskega dinarja. Ob neupoštevanju omenjenih negativnih vplivov na poslovanje bi prihodki od prodaje ostali na ravni iz leta 2015, so navedli v družbi, ki je pred leti prevzela tudi Drogo Kolinsko.
Kot so dodali, je bilo dobička pred obrestmi, davki, odpisi in amortizacijo (EBITDA) za 474,4 milijona kun oz. za 16,4 odstotka manj kot leta 2015, predvsem zaradi napovedanih vlaganj v razvoj distribucije lastnih blagovnih znamk v Nemčiji in Avstriji.
Na poslovanje so negativno vplivali tudi višji stroški za zaposlene, oglaševanje in storitve, ki so spremljali načrtovane investicije v internacionalizacijo poslovanja.
"Z novimi pogodbami smo razširili distribucijo na regionalnih trgih in nadaljevali z razvojem lastne blagovne znamke. O tem najboljše priča raziskava agencije Valicon, ki je potrdila, da so Atlanticove blagovne znamke Cedevita, Argeta, Smoki in Cockta med desetimi vrhunskimi blagovnimi znamkami na petih največjih regionalnih trgih", je izpostavil predsednik uprave družbe Emil Tedeschi.
Barcaffe je najmočnejša blagovna znamka v Sloveniji, Argeta pa v Bosni in Hercegovini ter v Makedoniji, so pojasnili. Povečanje prodaje so zabeležili tudi pri ostalih pomembnejših blagovnih znamkah Atlantica, med katerimi je tudi Donat MG.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.