AT&T povečal čisti dobiček v primerjavi z enakim četrtletjem lani za 15 odstotkov

Ameriški telekomunikacijski gigant AT&T je v minulem drugem četrtletju letošnjega leta povečal čisti dobiček v primerjavi z enakim četrtletjem lani za 15 odstotkov na 3,92 milijarde dolarjev, kmalu pa se bo še bolj okrepil, saj naj bi do konca leta prevzel konkurenčno podjetje Time Warner, in sicer za 85 milijard dolarjev.
Fotografija: Mike Blake/Reuters
Odpri galerijo
Mike Blake/Reuters

Prilagojeni dobiček je nanesel 79 centov na delnico oziroma pet centov več od pričakovanj analitikov Wall Streeta. Delnice so se mu v podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov podražile za 2,6 odstotka na 37,15 dolarja ne glede na padec prihodkov. Delnice AT&T so se letos do objave rezultatov v drugem četrtletju pocenile kar za 15 odstotkov.

Prihodki so padli za 1,7 odstotka na 39,84 milijarde dolarjev, kar je bilo v skladu s pričakovanji analitikov in ni bilo večjega razočaranja.

AT&T je že leta 2015 prevzel DirecTV, sedaj pa se ozira za televizijami CNN, TBS, HBO in filmskimi studiji Time Warnerja, ker samo z brezžično telefonijo, ki je vse bolj konkurenčna, ne zasluži dovolj.

AT&T je v drugem četrtletju dodal le 127.000 novih mesečnih rednih brezžičnih telefonskih naročnikov, v enakem četrtletju lani pa 257.000 in prihodki so padli za dva odstotka na 17,5 milijarde.

Televizijski posli AT&T so prav tako v težavah, ker gredo Američani stran od dragih ponudnikov kabelske televizije neposredno na internet, ki ga sicer ponujajo potem ista podjetja precej dražje, kot v kombinaciji s televizijo, telefonom in internetom.

AT&T je izgubil 200.000 televizijskih naročnikov in jih ohranil 25,2 milijona. Od lanskega leta ponuja posebno spletno televizijsko storitev DirecTV Now, ki stane malce manj in s tem odvzema naročnike samemu sebi. Število naročnikov na DirecTV Now je naraslo za 152.000 na 491.000.

Več iz rubrike