Apple razvil posebne maske za zaposlene

Apple je razvil zaščitne maske, ki jih začenja distribuirati po svojih trgovinah, da bi omejili širjenje koronavirusne bolezni.
Fotografija: FOTO: REUTERS/Maranie Staab 
Odpri galerijo
FOTO: REUTERS/Maranie Staab 

Tako imenovana Apple Face Mask zaščitna maska ​​za obraz je prva, ki jo je za svoje osebje ustvaril tehnološki gigant iz Kalifornije. Druge maske, znamke ClearMask, ki so jih uporabljali tamkajšnji zaposleni, so bile nabavljene drugje. Apple je pred tem izdelal ščit za obraz za medicinske delavce in v zdravstvenem sektorju razdelil milijone kirurških mask, takrat ko jih je bilo najtežje dobiti.

Družba je sporočila, da so masko za obraz razvile ekipe za inženiring in industrijsko oblikovanje, iste skupine, ki delajo na napravah, kot sta iPhone in iPad. Sestavljena je iz treh slojev za filtriranje vhodnih in izhodnih delcev. V podjetju so zaposlenim povedali, da jo je mogoče oprati in ponovno uporabiti kar petkrat.
FOTO: MacRumors
FOTO: MacRumors

V tipičnem Apple slogu je maska ​​videti edinstveno. Ima tudi nastavljive vrvice, ki se prilegajo ušesom osebe. Družba je pojasnila še, da je skrbno raziskala in testirala, preden je izbrala material za masko.

Drugi model, ClearMask, je prva popolnoma prozorna kirurška maska, ki jo je priznal ameriški vladni urad za prehrano in zdravila, so povedali v Applu. Prikazuje celoten obraz, tako da lahko gluhi ali naglušni bolje razumejo, kaj govori oseba z masko na obrazu.

Apple je pri izbiri mask za svoje zaposlene sodeloval z univerzo Gallaudet s sedežem v Washingtonu, ki je specializirana za izobraževanje gluhih in naglušnih študentov. Podjetje jih je preizkusilo v svojih treh trgovinah, zdaj pa raziskuje tudi možnosti lastnega razvoja prozorne maske.

Pred zasnovo lastnih mask je Apple zaposlenim zagotovil standardne maske iz blaga. Kupcem, ki obiščejo njihove maloprodajne trgovine, pa ponujajo brezplačne osnovne kirurške mas

Več iz rubrike

aktualno

Letalske družbe v trenutni krizi komaj ostajajo pri življenju

Letalske družbe, ki jih je pandemija močno prizadela, za preživetje potrebujejo še 70 do 80 milijard dolarjev, pravi prvi mož IATA Alexandre de Juniac.

aktualno

Zoran Bogdanović: Ostati ponižen pred izzivi in ​​ne odnehati sta ključna dejav…

Coca-Cola HBC je ponovno imenovana za vodilnega proizvajalca pijač v Evropi na področju trajnostnega poslovanja, sporoča Zoran Bogdanović, izvršni direktor Coca-Cole HBC.

aktualno

Transakcij manj, cene nepremičnin pa višje

Epidemija je zmanjšala število nepremičninskih transakcij, cene pa kljub temu ostajajo enake, za stanovanja celo rastejo, piše v polletnem poročilu Gurs.

aktualno

Posel in denar: Startup obljublja konkurenčne cene

Zanimanje žanje tudi zaradi novega modela mikrotovarn v avtomobilski industriji.

Komentarji: