Anketa Dela: Prodali bi NLB in kupili Mercator
Zakaj je slovenska javnost tako navezana na najboljšega soseda, kakor se je pred leti oglaševala trgovska družba Mercator, je težko pojasniti, vsekakor pa je to povezano z dejstvom, da je nacionalni interes pomembna sestavina slovenske narodne zavesti. Drugi dejavnik bi lahko bilo dejstvo, da je Mercator postal del hrvaškega Agrokorja, torej je v rokah južne sosede.
Nekaj več kot štiri desetine vprašanih je odgovorilo, da bi bil nakup Mercatorja iz rok propadajočega Agrokorja upravičena poteza, petina jih ga celo zelo podpira, nasprotnikov zamisli pa je dobro tretjino, 13 odstotkov jih niha med podporo in neodobravanjem nakupa in šele podrobna analiza bi odgovorila na vprašanje, katerih je več - podpornikov ali nasprotnikov nakupa Mercatorja.
Nam pa sociodemografski razrez razkrije strukturo enih in drugih. Podporniki nakupa nekoč slovenske trgovske družbe so skoraj vsi tudi podporniki Levice, ki so sodelovali v anketi, veliko je tudi podpornikov SD, sledijo anketiranci v starosti nad 65 let, upokojenci, anketiranci s srednješolsko izobrazbo in ženske. Nasprotniki nakupa Mercatorja so podporniki SDS in moški.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.