Amazon na steroidih

Temu je za prikaze oglasov na Super Bowlu odštel 42 milijonov dolarjev.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Komaj nekaj mesecev po tem, ko se je Temu leta 2022 pojavil, je postal najpogosteje prenesena aplikacija na svetu, uporabniki so ga prenesli na mobilne telefone večkrat kot tiktok, youtube ali instagram. Analitiki so mislili, da zaradi neverjetno nizkih cen izdelkov še dolgo ne bo dobičkonosen, a je presegel vsa pričakovanja.

Aplikacijo za spletno nakupovanje, kjer z nekaj kliki naročiš vse, od higienskih pripomočkov, hrane za živali in oblačil do pohištva in bele tehnike, vsak mesec uporablja nekaj manj kot 152 milijonov Američanov. Kitajsko podjetje, ki stoji za spletnim velikanom, izdelke pošilja v petdeset držav po vsem svetu, najmočneje pa so prisotni v ZDA in Veliki Britaniji.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike