Amazon izrinil Google s prvega mesta najvrednejših blagovnih znamk
Amazon je prevzel vodilno mesto v raziskavi najvrednejših znamk BrandZ Top 100 in s prestola izrinil tehnološkega velikana Google.
Odpri galerijo
Tehnološki gigant Google je pristal celo na tretjem mestu, drugega pa je zadržal Apple. Znamka Amazon se je na letni ravni okrepila za 52 odstotkov na 278,2 milijarde evrov.
Amazon je leta 1994 v garaži ustanovil Jeff Bezos, podjetje s sedežem v Seattlu pa se je v nadaljnjih letih razvijalo zlasti zahvaljujoč pametnim naložbam in prevzemom. Danes Amazon z bogato ponudbo in dobrimi potrošniškimi storitvami ostaja pred konkurenco. V agenciji Kantar, ki izvaja raziskavo BrandZ Top 100, so še zapisali, da Amazon ne kaže znakov upočasnitve rasti.
Na prvih desetih mestih lestvice sicer prevladujejo ameriška podjetja. Amazonu sledita Apple (274 milijarde dolarjev) in Google (273 milijard evrov). Na četrtem, petem in šestem mestu po vrednosti blagovne znamke sledijo Microsoft (222 milijard evrov), Visa (157 milijard evrov) in Facebook (159 milijard evrov).
Na sedmo mesto se je iz devetega prebil kitajski gigant Alibaba (115 milijarde evrov), na osmem pa je kitajski internetni velikan Tencent (1114 milijarde evrov). Na vse večji razvoj azijskih podjetij kaže dejstvo, da se je na lestvico 100 najvrednejših blagovnih znamk prebilo 23 azijskih, od tega 15 kitajskih.
Amazon je leta 1994 v garaži ustanovil Jeff Bezos, podjetje s sedežem v Seattlu pa se je v nadaljnjih letih razvijalo zlasti zahvaljujoč pametnim naložbam in prevzemom. Danes Amazon z bogato ponudbo in dobrimi potrošniškimi storitvami ostaja pred konkurenco. V agenciji Kantar, ki izvaja raziskavo BrandZ Top 100, so še zapisali, da Amazon ne kaže znakov upočasnitve rasti.
Na prvih desetih mestih lestvice sicer prevladujejo ameriška podjetja. Amazonu sledita Apple (274 milijarde dolarjev) in Google (273 milijard evrov). Na četrtem, petem in šestem mestu po vrednosti blagovne znamke sledijo Microsoft (222 milijard evrov), Visa (157 milijard evrov) in Facebook (159 milijard evrov).
Na sedmo mesto se je iz devetega prebil kitajski gigant Alibaba (115 milijarde evrov), na osmem pa je kitajski internetni velikan Tencent (1114 milijarde evrov). Na vse večji razvoj azijskih podjetij kaže dejstvo, da se je na lestvico 100 najvrednejših blagovnih znamk prebilo 23 azijskih, od tega 15 kitajskih.
Več iz rubrike
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
Analiza 20 letnega članstva v EU pokaže, da naša država ni izkoristila priložnosti, ki jih dajejo enotni evropski trg in evropske inštitucije.
Ob točnosti je nujna tudi povezljivost meritev
Uporabniki vse bolj pričakujejo, da bi sistemi različnih proizvajalcev postali interoperabilni, so prepričani v Dewesoftu.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Trikrat uspešno do evropskega denarja, v petih letih več kot podvojili prihodke
AKTUALNO
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
AKTUALNO
Strošek dela na uro je v Sloveniji šest evrov pod povprečjem EU
AKTUALNO
Podjetja pogrešajo spodbude za udeležbo pri dobičku in notranje lastništvo
AKTUALNO