Alpina sklenila dogovor o finančnem prestrukturiranju

Žirovska Alpina je 21. decembra s finančnimi upniki sklenila dogovor o finančnem prestrukturiranju, kar bo podjetju omogočilo hitrejšo rast ter večje investicije v razvoj in trženje. Skupina Alpina se je razdolžila za 12,5 milijona evrov, Abanka pa je postala solastnica družbe. Preostala posojila v višini 17,5 milijona evrov so prestrukturirali.
Fotografija: Mavric Pivk
Odpri galerijo
Mavric Pivk

Kot so danes sporočili iz Alpine, so finančni upniki del svojih terjatev do podjetij v skupini Alpina v skupnem znesku 12,5 milijona evrov preoblikovali v kapital Alpine. Tako je z 29. decembrom v lastništvo Alpine poleg dosedanje lastnice Družbe za upravljanje terjatev bank (DUTB) vstopila Abanka, ki je postala njena 13,12-odstotna lastnica.

Za preostala posojila v višini 17,5 milijona evrov se je Alpina s finančnimi upniki dogovorila za prestrukturiranje. Obdobje odplačila kreditov se je s tem podaljšalo do konca leta 2026, dosežena pa je bila za Alpino ugodnejša obrestna mera in ugodnejši časovni razpored odplačila obresti ter glavnice.

Alpina je tako konec leta 2017 uspešno zaključila poslovno in finančno prestrukturiranje, ki je pod vodstvom direktorja Bojana Gantarja intenzivno potekalo od maja 2016. Prestrukturiranje bo podjetju omogočilo hitrejšo rast, večje investicije v razvoj in marketing, zamenjavo strojev in opreme ter več sredstev za zagotavljanje rasti in razvoja zaposlenih.

"Velika motiviranost in dobro sodelovanje vseh deležnikov podjetja - zaposlenih, vodstva in lastnika je omogočilo hiter proces uspešnega prestrukturiranja podjetja, ki je bilo v preteklosti v težavah zaradi prezadolženosti in neustreznega vodenja," je ob sklenitvi dogovora o finančnem prestrukturiranju povedal Gantar.

Kot je pojasnil, so k temu veliko pripomogle tudi banke upnice ter DUTB, ki so z odobritvijo moratorija in pripravljenostjo na pogajanja vodstvu omogočile potreben čas za reševanje operativnih izzivov.

Letos bodo v Alpini nadaljevali z optimizacijo poslovnih procesov in stroškov. Na osnovi večjih vlaganj v marketinške aktivnosti in razvoj zaposlenih načrtujejo krepitev maloprodajne mreže, tako na slovenskem kot tudi na hrvaškem, srbskem in bosanskem trgu.

Na športnem programu v Alpini načrtujejo štiriodstotno rast prodaje, deloma tudi na račun lansiranja popolnoma nove linije lahke pohodniške in urbane mestne obutve ter strateškega nastopa na ruskem trgu. Na modnem programu pa zaradi večjega vlaganja v dizajn in razvoja nove nišne obutve za občutljiva stopala napovedujejo petodstotno rast prodaje.

Več iz rubrike