Alibaba v minulem četrtletju s 54-odstotno rastjo prihodkov od prodaje
Kot poroča francoska tiskovna agencija AFP, je Alibaba od oktobra do konca decembra zabeležil 17,9 milijarde juanov (2,4 milijarde evrov) čistega dobička. Po besedah izvršnega direktorja Alibabe Daniela Zhanga rezultati dokazujejo moč kitajskih potrošnikov in sposobnost Alibabe, da ustvarja vrednost po celotnem širokem ekosistemu podjetja.
Alibaba naj bi platformo Tmall obvladoval več kot polovico trga transakcij od podjetij k potrošniku, s platformo Taobao pa več kot 90 odstotkov kitajskega trga za transakcije med potrošniki. Število uporabnikov storitev podjetja je na letni ravni v zadnjih treh mesecih lanskega leta zraslo za 25 odstotkov na 493 milijonov.
Alibaba, ki ga pogosto primerjajo z eBayem in Amazonom, sicer v zadnjem obdobju svojo prisotnost širi tudi v druge sektorje, od športa do zabave.
V družbi so ob objavi rezultatov zvišali tudi letošnjo napoved. Predvidevajo, da se bodo prihodki od prodaje v letu 2017 zvišali za 48 do 54 odstotkov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.