Alibaba v minulem četrtletju s 54-odstotno rastjo prihodkov od prodaje

Kitajski spletni trgovec Alibaba je v četrtletju, ki se je končalo z decembrom, zabeležil 53,25 milijarde juanov (7,2 milijarde evrov) prihodkov od prodaje, kar je 54 odstotkov več kot v primerljivem obdobju leta 2015. Rezultate pripisujejo predvsem hitri rasti spletnega nakupovanja na Kitajskem. Čisti dobiček je Alibaba povečal za 43 odstotkov.
Fotografija: AFP
Odpri galerijo
AFP

Kot poroča francoska tiskovna agencija AFP, je Alibaba od oktobra do konca decembra zabeležil 17,9 milijarde juanov (2,4 milijarde evrov) čistega dobička. Po besedah izvršnega direktorja Alibabe Daniela Zhanga rezultati dokazujejo moč kitajskih potrošnikov in sposobnost Alibabe, da ustvarja vrednost po celotnem širokem ekosistemu podjetja.

Alibaba naj bi platformo Tmall obvladoval več kot polovico trga transakcij od podjetij k potrošniku, s platformo Taobao pa več kot 90 odstotkov kitajskega trga za transakcije med potrošniki. Število uporabnikov storitev podjetja je na letni ravni v zadnjih treh mesecih lanskega leta zraslo za 25 odstotkov na 493 milijonov.

Alibaba, ki ga pogosto primerjajo z eBayem in Amazonom, sicer v zadnjem obdobju svojo prisotnost širi tudi v druge sektorje, od športa do zabave.

V družbi so ob objavi rezultatov zvišali tudi letošnjo napoved. Predvidevajo, da se bodo prihodki od prodaje v letu 2017 zvišali za 48 do 54 odstotkov.

Več iz rubrike