Alibaba v drugem četrtletju s 1,88 milijarde evrov dobička

Prihodki od prodaje so se povečali za 56 odstotkov in se ustavili pri 50,2 milijarde juanov (6,4 milijarde evrov). To je tudi več od pričakovanj analitikov, ki so za drugo četrtletje napovedali okoli 6,1 milijarde evrov prihodkov, je podatke iz poslovnega poročila povzela francoska tiskovna agencija AFP.
Prihodki iz njihove osnovne dejavnosti, spletnih nakupov, so se v drugem četrtletju povečali za 58 odstotkov na 43 milijard juanov (5,50 milijard evrov), medtem ko so prihodki iz njihove dodatne dejavnosti, računalništva v oblaku, poskočili za 96 odstotkov na 2,4 milijarde juanov (307,21 milijona evrov).
Število aktivnih uporabnikov na mobilnih napravah na mesečni ravni se je povečalo za 22 milijonov na 529 milijonov. Prihodki iz digitalnih medijev in razvedrilnih dejavnosti pa so se povečali za 30 odstotkov na štiri milijarde juanov (512 milijonov evrov).
Alibaba obvladuje velik delež kitajskega spletnega trga. Prek njegove platforme Taobao naj bi se odvilo več kot 90 odstotkov prodaje med posamezniki, prek platforme Tmall pa več kot polovica prodaje podjetij fizičnim osebam.
Zahvaljujoč dobrim zaslužkom je od lanskega decembra vrednost delnic Alibabe na newyorški borzi narasla za 80 odstotkov, s čimer se podjetje približuje vodilnemu Amazonu. V spodbudnih podatkih se zrcali tudi moč sektorja spletnih trgovin na Kitajskem in to kljub temu, da se je gospodarska rast upočasnila.
Več iz rubrike
Podjetniki, koliko denarja izgubljate, ker ne poznate pravih priložnosti?
Zagotovite si dostop do brezplačnih tedenskih vsebin, namenjenih podjetjem v vseh fazah rasti.
Poguben dan za multinacionalke s proizvodnjo v Aziji
Ameriške borze so se potopile bolj kot evropske, dolar doživel največji padec v skoraj treh letih.