Alibaba v četrtletju zabeležila 35-odstotno rast dobička

Alibaba vsako leto 11. novembra na dan samskih zažene promocijsko akcijo, s katero lahko potrošniki s klikom na gumb na pametnem telefonu kupijo vrsto izdelkov, ki jih ponuja spletni trgovec. Z lansko akcijo so zbrali rekordnih 168,2 milijarde juanov (21,5 milijarde evrov) vplačil, kar je 39 odstotkov več kot leta 2016.
"Alibaba ima za seboj zelo uspešno četrtletje, zahvaljujoč močnemu povpraševanju kitajskih potrošnikov in širokem naboru storitev, ki jim jih ponujamo," je rezultate komentiral izvršni direktor Alibabe Daniel Zhang.
Družba je še sporočila, da so se prihodki od prodaje v tretjem četrtletju, ki se je za podjetje končalo 31. decembra, povečali za 56 odstotkov na 83 milijard juanov (10,6 milijarde evrov).
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?