Aleš Muhič (PRO PLUS) postal medijski menedžer leta
Na 21. konferenci SEMPL v Portorožu bo Aleš Muhič prejel nagrado, ki prepoznava in nagrajuje prispevek posameznikov k razvoju medijskega in oglaševalskega okolja v Sloveniji, tj. medijski menedžer leta.
Odpri galerijo
Z nagrado želijo organizatorji konference SEMPL poudariti pomen dinamičnega in v prihodnost usmerjenega razvoja medijsko-komunikacijske stroke v državi. Nagrado bo prejel na slavnostni podelitvi ob koncu prvega dne konference SEMPL, v četrtek, 28. novembra 2019. Takrat bodo podeljene tudi nagrade Sempler za najboljše medijske strategije leta v regiji Adriatik in še druga TOP SEMPL nagrada »Medijska zvezda prihodnosti«, ki bo prav tako podeljena peto leto zapored.
Aleš Muhič je član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, prav tako pa je vso dosedanjo kariero posvetil medijem.
Poslovno pot je začel pred več kot dvajsetimi leti kot vodja trženja na Kanalu A. Po združitvi s POP TV leta 2000 se je preselil na PRO PLUS, kjer še danes uspešno nadaljuje z vzpostavljanjem sodobnih trženjskih pristopov in kreiranjem inovativnih formatov ter sodeluje pri strateškem razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše pri nas.
Med številnimi inovativnimi projekti, ki jih je pomagal sooblikovati in preko katerih je uspešno povezoval oglaševalsko-agencijski svet z mediji, zagotovo izstopa projekt Štartaj, Slovenija!, ki je prejel številne domače in mednarodne nagrade. Z nagrajenim formatom na mednarodnem parketu se inovativnim projektom in partnerskemu povezovanju pridružuje tudi Mali šef Slovenije.
Danes Aleš velja za enega izmed največjih poznavalcev televizijskega in multimedijskega tržišča. Je član upravnega odbora EGTA – European Group of Television Advertising, aktivno sodeluje pri soustvarjanju sodobnih smernic na televizijskem področju in področju digitalne komunikacije na domačem parketu ter v različnih odborih znotraj matične skupine CME. Med projekte, ki so v zadnjem času postavili mejnike, Aleš Muhič šteje športne dogodke, evropsko prvenstvo v košarki leta 2017 in letošnje evropsko prvenstvo v odbojki. Pri obeh projektih je uspešno začrtal strategijo s krovnima športnima zvezama in partnerji.
Velja za izjemnega poznavalca svetovnih trendov, medijske stroke in slovenskega oglaševalskega prostora, s svojim inovativnim in dinamičnim pristopom ter odličnimi rezultati pa postavlja visoke poslovne standarde. V svoji dolgoletni karieri je imel in ima še vedno močan vpliv na medijsko-komunikacijsko panogo, zato druščina nagrajenih medijskih menedžerjev brez njega ne bi bila popolna.
Medijskega menedžerja leta so tudi letos izbrali pretekli dobitniki te nagrade (letos jo podelujejo petič), pridružili pa so se jim ugledni predstavniki poslovne javnosti in organizatorja.
Aleš Muhič je član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, prav tako pa je vso dosedanjo kariero posvetil medijem.
Poslovno pot je začel pred več kot dvajsetimi leti kot vodja trženja na Kanalu A. Po združitvi s POP TV leta 2000 se je preselil na PRO PLUS, kjer še danes uspešno nadaljuje z vzpostavljanjem sodobnih trženjskih pristopov in kreiranjem inovativnih formatov ter sodeluje pri strateškem razvoju največje in najuspešnejše medijske hiše pri nas.
ALI VESTE? Konferenca SEMPL bo primerna ter prilagojena tudi za gluhe in naglušne
Med številnimi inovativnimi projekti, ki jih je pomagal sooblikovati in preko katerih je uspešno povezoval oglaševalsko-agencijski svet z mediji, zagotovo izstopa projekt Štartaj, Slovenija!, ki je prejel številne domače in mednarodne nagrade. Z nagrajenim formatom na mednarodnem parketu se inovativnim projektom in partnerskemu povezovanju pridružuje tudi Mali šef Slovenije.
Danes Aleš velja za enega izmed največjih poznavalcev televizijskega in multimedijskega tržišča. Je član upravnega odbora EGTA – European Group of Television Advertising, aktivno sodeluje pri soustvarjanju sodobnih smernic na televizijskem področju in področju digitalne komunikacije na domačem parketu ter v različnih odborih znotraj matične skupine CME. Med projekte, ki so v zadnjem času postavili mejnike, Aleš Muhič šteje športne dogodke, evropsko prvenstvo v košarki leta 2017 in letošnje evropsko prvenstvo v odbojki. Pri obeh projektih je uspešno začrtal strategijo s krovnima športnima zvezama in partnerji.
Velja za izjemnega poznavalca svetovnih trendov, medijske stroke in slovenskega oglaševalskega prostora, s svojim inovativnim in dinamičnim pristopom ter odličnimi rezultati pa postavlja visoke poslovne standarde. V svoji dolgoletni karieri je imel in ima še vedno močan vpliv na medijsko-komunikacijsko panogo, zato druščina nagrajenih medijskih menedžerjev brez njega ne bi bila popolna.
Ali Mahlodji, osemintridesetletni podjetnik in motivacijski govorec, po rodu Iranec, je z družino prišel v Avstrijo, ko mu je bilo dve leti. O svoji osupljivi zgodbi ter o povezavi posel - trendi - inovacije, bo kot gost razpredal na konferenci SEMPL: Če želiš biti uspešen, moraš biti lačen
Medijskega menedžerja leta so tudi letos izbrali pretekli dobitniki te nagrade (letos jo podelujejo petič), pridružili pa so se jim ugledni predstavniki poslovne javnosti in organizatorja.
Več iz rubrike
Hongkong načrtuje davčno oprostitev za kriptovalute
S predlogom želijo privabiti tuji kapital in okrepiti vlogo območja kot finančnega središča.
Brez sprememb na vrhu globalnega indeksa inovativnosti
Švica obsežno spodbuja izobraževanje že najmlajših, kar prispeva k razvoju kulture inovativnega razmišljanja.